aku pulang

3:00 AM Edit This 1 Comment »
Arini aku bngun pagi skit coz nk settle kan keje umah sebelum gerak pulang ke ukm....,sampai kat bus10 kul 11, nasib ada bus kul 12, pnat tnggu,kul 12.15 baru bus sampai, aku nek bus dngan harapan nk jumpe kawan2 kat kolej,rindu kat diorang,huhuhuhu. kul 2 sampai seremban, lalu aku berkejaran ke ktm, takut hujan smakin lebat, aku msj bibit suh ambik,tp bibit kat umah,pas2 msj fana,dia yg ambik aku..dalam kul 3 lebih aku sampe kolej, memang lapar btul, dalam perjalan 2 ingat nk makn nasi goreng anak dara makck indon tu je...hihihihi, sampe kolej aku nek jaksa, nk bg ole-ole kat diorang,n sempat ajar zul wat kek batik jap...hahahaha. nasib ada ketupat palas adik aku wan, ape lagi aku pun mkan la, sampe xingat nasi ank dara dah..

Dalam kul 4 lebih, sembang ngan mel, ckap psal pointer,aku semakin cuak, dah la kat umah aku asyik mimpi psal pointer aku je, naik trun....pastu bonda masuk dia ckap pointer aku, fana pun mengiyakan..WARRRRRRRRRRRGHHH,nk nangis kat situ gak rasenye...sedey sangat, banyak jatuh, aku baru berangan, klo sem ni nek skit dari sem lepas, bleh la dapat first class, selesa skit...tpiiiiiiiiii, sbaliknye..sob...sob...sob..aku kenelah trima knyataan ni...nk dikatakan sem ni aku struggle gile2 banding sem lepas...huk...huk..huk,xpela ni la yg dikatakan rezki masing2 kan.

Skrang aku dah xbleh duduk ngan selesa, pasni aku kene jadi ulat buku,hahahaha...emmmm xbleh gak kan,t jadi gile plak, t aku jd orang gile genius ukm plak, cane????????

Pape pun, aku kene trima takdir ni dan jdikan sbagai pengajaran di masa akan datang...insyaallah..

dalam keaadaan sedey2 pun, mlm ni aku nk g studium bukit jalil plak hhihihihi, ada perasmian AUG, mintak2 la dapat mengurangkan kesedihan aku ni walaupun skit.....

1 comments:

wann said...

sedap kan ktupat palas..hehe

studium tu pe?ade bunyi2 bugis sket..hak3

Saturday, December 13, 2008

aku pulang

Posted by ulfa at 3:00 AM
Arini aku bngun pagi skit coz nk settle kan keje umah sebelum gerak pulang ke ukm....,sampai kat bus10 kul 11, nasib ada bus kul 12, pnat tnggu,kul 12.15 baru bus sampai, aku nek bus dngan harapan nk jumpe kawan2 kat kolej,rindu kat diorang,huhuhuhu. kul 2 sampai seremban, lalu aku berkejaran ke ktm, takut hujan smakin lebat, aku msj bibit suh ambik,tp bibit kat umah,pas2 msj fana,dia yg ambik aku..dalam kul 3 lebih aku sampe kolej, memang lapar btul, dalam perjalan 2 ingat nk makn nasi goreng anak dara makck indon tu je...hihihihi, sampe kolej aku nek jaksa, nk bg ole-ole kat diorang,n sempat ajar zul wat kek batik jap...hahahaha. nasib ada ketupat palas adik aku wan, ape lagi aku pun mkan la, sampe xingat nasi ank dara dah..

Dalam kul 4 lebih, sembang ngan mel, ckap psal pointer,aku semakin cuak, dah la kat umah aku asyik mimpi psal pointer aku je, naik trun....pastu bonda masuk dia ckap pointer aku, fana pun mengiyakan..WARRRRRRRRRRRGHHH,nk nangis kat situ gak rasenye...sedey sangat, banyak jatuh, aku baru berangan, klo sem ni nek skit dari sem lepas, bleh la dapat first class, selesa skit...tpiiiiiiiiii, sbaliknye..sob...sob...sob..aku kenelah trima knyataan ni...nk dikatakan sem ni aku struggle gile2 banding sem lepas...huk...huk..huk,xpela ni la yg dikatakan rezki masing2 kan.

Skrang aku dah xbleh duduk ngan selesa, pasni aku kene jadi ulat buku,hahahaha...emmmm xbleh gak kan,t jadi gile plak, t aku jd orang gile genius ukm plak, cane????????

Pape pun, aku kene trima takdir ni dan jdikan sbagai pengajaran di masa akan datang...insyaallah..

dalam keaadaan sedey2 pun, mlm ni aku nk g studium bukit jalil plak hhihihihi, ada perasmian AUG, mintak2 la dapat mengurangkan kesedihan aku ni walaupun skit.....

1 comments on "aku pulang"

wann on December 13, 2008 at 3:46 AM said...

sedap kan ktupat palas..hehe

studium tu pe?ade bunyi2 bugis sket..hak3