Kem untuk cikgu

3:13 AM Edit This 0 Comments »
ESOK...
saya serta kawan-kawan se-PIPAQ (pendidikan Quran dan Pendidikan Islam)
akan ke KEM BINA INSAN MURABBI
kela adventure camp raub pahang
21-24 mac 2011

xsabar...
semestinya syok!!
semoga kem ini dapat mengeratkan ukhwah kami
dan mendidik bakal-bakal guru menjadi seorang Guru yang serba boleh..

dikesempatan...
saya dan suami memohon sejuta kemaafan
andai pernah diri ini menyinggung mana-mana hati tanpa sengaja...

yang penting..
doakan keselamatan kami pergi dan pulang
doakan program ini berjalan dengan lancarnya....

excited....
cepat la esok..
xsabar ni..

duk hutan..
berakit sesame..
dan beraktiviti sesame

dah lama tunggu program macam ni
yang melibatkan teman-teman PIPAQ..

mudah-mudahan program ini berjalan lancar
dan mendapat Rahmat ALLAH sepanjang penjalanan program itu..

Mak n ayah jangan risau..
Anwar akan jaga ulfa kat sane.

mak ayah mertuaku..
ulfa akan jaga anwar kat sane..

(hihihihi)

Hati oh hati

4:34 AM Edit This 2 Comments »

apa aku masih ada peluang?
masihkah ada ruang?

tidak jemukah?
tidak jemukah engkau mengalir membasahi di pipi ku..

Hati
acap kali tersentuh
apa hati ini memang dijadikan untuk itu..

cukup!!!
sampai disini sahaja!!!!!


usah ikut rentaknya
lawan saja
tidak perlu kehendaknya

cukup sekadar mejenggah saja.
usah melayannya....

marilah bergoyang..
.

FriendsterSkins.Net



hati oh hati..
kuatlah kamu..

jadilah mutiara yang tidak pernah luntur..
.

.............................
......................
..........
......
.

siaran tamat




Dah jumpa...

3:35 AM Edit This 0 Comments »
alahamdulillah
Tamplate tidak lagi pinky
plus gmbar cupcake..

dah jumpe tamplate yang cool..
sesuai kot...

tp xtahu la lepas ni rajin update ke x..haha.

FriendsterSkins.Net

.




DOWN...

3:17 AM Edit This 0 Comments »
template dah tertukar..
nk update blog pun xselera..

nk cari template yang lame xjumpe...
xpe..skit mase lagi..
dah habis exam sume..
baru nk cari template yang chantik-chantik..
skarang sangt bz dan membzkan diri..
asignmen + berniaga + hafazan + lesen kete..
plus..plus..plus....

start exam bulan 14/4/2011
habis 25/4/2011

lepas tu.............
dah boleh buat mcm2..
ye..ye..

keje???
sementara menunggu posting..
cari lah kerja ape pun..
asalkan xduduk rumah...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

boring~
hilang arah~

haza faqad....

wasalam


Sunday, March 20, 2011

Kem untuk cikgu

Posted by ulfa at 3:13 AM 0 comments Links to this post
ESOK...
saya serta kawan-kawan se-PIPAQ (pendidikan Quran dan Pendidikan Islam)
akan ke KEM BINA INSAN MURABBI
kela adventure camp raub pahang
21-24 mac 2011

xsabar...
semestinya syok!!
semoga kem ini dapat mengeratkan ukhwah kami
dan mendidik bakal-bakal guru menjadi seorang Guru yang serba boleh..

dikesempatan...
saya dan suami memohon sejuta kemaafan
andai pernah diri ini menyinggung mana-mana hati tanpa sengaja...

yang penting..
doakan keselamatan kami pergi dan pulang
doakan program ini berjalan dengan lancarnya....

excited....
cepat la esok..
xsabar ni..

duk hutan..
berakit sesame..
dan beraktiviti sesame

dah lama tunggu program macam ni
yang melibatkan teman-teman PIPAQ..

mudah-mudahan program ini berjalan lancar
dan mendapat Rahmat ALLAH sepanjang penjalanan program itu..

Mak n ayah jangan risau..
Anwar akan jaga ulfa kat sane.

mak ayah mertuaku..
ulfa akan jaga anwar kat sane..

(hihihihi)

Sunday, March 6, 2011

Hati oh hati

Posted by ulfa at 4:34 AM 2 comments Links to this post

apa aku masih ada peluang?
masihkah ada ruang?

tidak jemukah?
tidak jemukah engkau mengalir membasahi di pipi ku..

Hati
acap kali tersentuh
apa hati ini memang dijadikan untuk itu..

cukup!!!
sampai disini sahaja!!!!!


usah ikut rentaknya
lawan saja
tidak perlu kehendaknya

cukup sekadar mejenggah saja.
usah melayannya....

marilah bergoyang..
.

FriendsterSkins.Net



hati oh hati..
kuatlah kamu..

jadilah mutiara yang tidak pernah luntur..
.

.............................
......................
..........
......
.

siaran tamat




Saturday, March 5, 2011

Dah jumpa...

Posted by ulfa at 3:35 AM 0 comments Links to this post
alahamdulillah
Tamplate tidak lagi pinky
plus gmbar cupcake..

dah jumpe tamplate yang cool..
sesuai kot...

tp xtahu la lepas ni rajin update ke x..haha.

FriendsterSkins.Net

.




DOWN...

Posted by ulfa at 3:17 AM 0 comments Links to this post
template dah tertukar..
nk update blog pun xselera..

nk cari template yang lame xjumpe...
xpe..skit mase lagi..
dah habis exam sume..
baru nk cari template yang chantik-chantik..
skarang sangt bz dan membzkan diri..
asignmen + berniaga + hafazan + lesen kete..
plus..plus..plus....

start exam bulan 14/4/2011
habis 25/4/2011

lepas tu.............
dah boleh buat mcm2..
ye..ye..

keje???
sementara menunggu posting..
cari lah kerja ape pun..
asalkan xduduk rumah...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

boring~
hilang arah~

haza faqad....

wasalam