My masu'lun....

7:06 PM Edit This 1 Comment »


kuliah dah pun mule, asemen dah pun dapat,aku smakin xde mase nk uruskan kerja yg tertngguh, tp aku kene laksanakan jugak tnggungjawab yg telah diberikan...
aku kene pndai bahagikan masa, xbleh berat sbelah, aduhhhhh.. beratnye kepala ku... ni baru aku yg peggang program kecik...camnelah kwan2 aku yg len yg ada tnggungjwab yg lebih besar dari aku, kesian kat diorang...
ya Rabbana....
permudahkan lah segala urusanku,
juga urusan kwan2 ku,
sesungguhnya engkau maha mengetahui
setiap ape yg berlaku..
amin ya Rabballalamin....

1 comments:

wann said...

susa tu la yg wat kte blaja..sbb bukan senang nk senang..

p/s : blaja same2 ye..

Tuesday, December 30, 2008

My masu'lun....

Posted by ulfa at 7:06 PM


kuliah dah pun mule, asemen dah pun dapat,aku smakin xde mase nk uruskan kerja yg tertngguh, tp aku kene laksanakan jugak tnggungjawab yg telah diberikan...
aku kene pndai bahagikan masa, xbleh berat sbelah, aduhhhhh.. beratnye kepala ku... ni baru aku yg peggang program kecik...camnelah kwan2 aku yg len yg ada tnggungjwab yg lebih besar dari aku, kesian kat diorang...
ya Rabbana....
permudahkan lah segala urusanku,
juga urusan kwan2 ku,
sesungguhnya engkau maha mengetahui
setiap ape yg berlaku..
amin ya Rabballalamin....

1 comments on "My masu'lun...."

wann on December 31, 2008 at 2:39 AM said...

susa tu la yg wat kte blaja..sbb bukan senang nk senang..

p/s : blaja same2 ye..