di waktu kesempitan "KAU" beri kesenangan

9:06 PM Edit This 0 Comments »
segala syukur tidak terhingga aku panjatkan padamu ya ALLAH..
di waktu aku dalam kesempitan "KAU"permudahkan...syukur..syukur..

sehari sebelum exam......
rase serabut, kening dah mule bercantum, nk berkerut saja...
resah gelundah lana di hati ni tidak terhingga.... dalam hati asyik cakap" lantak la esok nk jawab apa pun"erhmmmmm rase sangt2 pusing kepala, 2 hari saya spacekan untuk study subjek asas penyelidikan, tpi mcm xstudy je, zero dalam kepala ni, ingat  kedudukan slide dan tempat2 yang saya conteng je..tp xnampak apa isi dalam slide tu...Allah..Allah..

mlm tu ingat nk mengulangkaji nota sekali lalu, tp hati saya berat nk tgok soalan2 lepas, walaupun dah nk termuntah telan huruf2, tetap gagahkan diri dan membulatkan mata tgok soalan tu, habis je tgok skali lalu... trus tido,walaupun hati rase mcm nk teruskan, dapat mengulang skali pun cukuplah, tp memandangkan esoknye exam pagi, so xsempatlah nk mengulang....walaucamnepun saya tiada kudrat untuk meneruskan, tutp mata pun mcm-macam bentuk keluar @#$%*^~*!@#... berserah je la ....

esok paginya (hari ini) saya terjaga awal sejam daripada masa yang saya set...
sedar dalm kesegaran berbeza hari-hari lain yang agak liat nk bangun, lalu saya gunakan kesempatan ini untuk mengulang baca nota......alhamdllh, segala puji bagi allah, saya rase sangt tenang berbanding smalam, saya dah nampk ape yg saya bace tu...

tuhan maha pemurah...DIA mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya...
saya baca...baca dan baca sehingga tiba waktunye saya melangkah ke dewan peperiksaan....
hnya doa + tawakkal mengiringiku.....apa yang saya usahakan itulah hasilnya......

wallahualam.....

0 comments:

Sunday, April 11, 2010

di waktu kesempitan "KAU" beri kesenangan

Posted by ulfa at 9:06 PM
segala syukur tidak terhingga aku panjatkan padamu ya ALLAH..
di waktu aku dalam kesempitan "KAU"permudahkan...syukur..syukur..

sehari sebelum exam......
rase serabut, kening dah mule bercantum, nk berkerut saja...
resah gelundah lana di hati ni tidak terhingga.... dalam hati asyik cakap" lantak la esok nk jawab apa pun"erhmmmmm rase sangt2 pusing kepala, 2 hari saya spacekan untuk study subjek asas penyelidikan, tpi mcm xstudy je, zero dalam kepala ni, ingat  kedudukan slide dan tempat2 yang saya conteng je..tp xnampak apa isi dalam slide tu...Allah..Allah..

mlm tu ingat nk mengulangkaji nota sekali lalu, tp hati saya berat nk tgok soalan2 lepas, walaupun dah nk termuntah telan huruf2, tetap gagahkan diri dan membulatkan mata tgok soalan tu, habis je tgok skali lalu... trus tido,walaupun hati rase mcm nk teruskan, dapat mengulang skali pun cukuplah, tp memandangkan esoknye exam pagi, so xsempatlah nk mengulang....walaucamnepun saya tiada kudrat untuk meneruskan, tutp mata pun mcm-macam bentuk keluar @#$%*^~*!@#... berserah je la ....

esok paginya (hari ini) saya terjaga awal sejam daripada masa yang saya set...
sedar dalm kesegaran berbeza hari-hari lain yang agak liat nk bangun, lalu saya gunakan kesempatan ini untuk mengulang baca nota......alhamdllh, segala puji bagi allah, saya rase sangt tenang berbanding smalam, saya dah nampk ape yg saya bace tu...

tuhan maha pemurah...DIA mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya...
saya baca...baca dan baca sehingga tiba waktunye saya melangkah ke dewan peperiksaan....
hnya doa + tawakkal mengiringiku.....apa yang saya usahakan itulah hasilnya......

wallahualam.....

0 comments on "di waktu kesempitan "KAU" beri kesenangan"