aKu Xsuke....

10:36 AM Edit This 4 Comments »
Sekarang aku smakin busy, aku sengaja membusykan diri supaya dalm keadaan busy ni aku lupe segala masalah peribadi aku, n ni la kekuatan yang aku dapt daripada mengingati kisah silam aku, xsempat nk pk masalah,xsmpat nk meratapi kehilangan. kwan aku pun semakin ramai,aku semakin hepi dapt kwan2 yg sporting, aku harap aku dapat wat kwan2 aku hepi.

Tp mlm ni, sorang kwan aku ni, menginggatkan kisah silam aku,aku XSUKE100x.... bnci pasal kisah lame aku, klo bleh xnk ingt langsung, skit pun xmo...

Btul ke aku ni suke sakitkan hati orang,kwan,? tak pandai jage hati dan perasaan orang lain??? aku pernh berazam,aku nk wat kawan2 aku sayng kat aku, tp mlm ni aku mcm tesedar, aku masih lagi macm dlu? xde azam tu.. masih lgi menyakitkan ati kwan.. , bkan itu niatku, kadang2 aku xsedar kata-kata aku menyiggung perasaan kwanku, aku dah cube wat terbaik, aku dah ckup berhati2 mengeluarkan kata2...ape yg perlu aku lakukan lagi supaya kawan2 aku senang sewaktu bersamaku....aku ingt status aku skang ni, terlepas skit beban dari menjaga hati orang, xpe la, aku masih dalam cubaan wat tebaik, walaupun kadang2 aku kene berlakon, ntah la,aku memang cmni, susah nk jmpe kwan yg bleh trima kite seadanye.......

Ya Allah, yang Maha pengasih lagi MAHA penyayang, jika Hambamu ini tersalah Langkah, Tunjukkan aku Jalan Pulang, Jalan yang engkau redhai, jalan untuk menemui kebahagiaan yang hakiki. Amin....

4 comments:

wann said...

kita akan kuat lau kita yakin kita kuat..

p/s : masanya akan tiba jua..

ulfa said...

dari dulu akak tunggu masenye, msih lagi xjumpa, akak tahu semakin bnyak tuhan beri kite ujian, semakin bnyak la tuhan sayang kat kite, doakn akak supaya dapat menempuh ujian yg telah diberikan sebelum menemui semua kegembiraan dan kebahgiaan...

farhanasumiran said...

ulfa..klu aku ade wat ko trase,aku mnx maaf eh.....

ulfa said...

eh, xde la aku nk terase kat ko pun fana, ok je sume,xpernh pun aku simpan dalm hati,huhuhu lex la...sume ok.

Wednesday, January 7, 2009

aKu Xsuke....

Posted by ulfa at 10:36 AM
Sekarang aku smakin busy, aku sengaja membusykan diri supaya dalm keadaan busy ni aku lupe segala masalah peribadi aku, n ni la kekuatan yang aku dapt daripada mengingati kisah silam aku, xsempat nk pk masalah,xsmpat nk meratapi kehilangan. kwan aku pun semakin ramai,aku semakin hepi dapt kwan2 yg sporting, aku harap aku dapat wat kwan2 aku hepi.

Tp mlm ni, sorang kwan aku ni, menginggatkan kisah silam aku,aku XSUKE100x.... bnci pasal kisah lame aku, klo bleh xnk ingt langsung, skit pun xmo...

Btul ke aku ni suke sakitkan hati orang,kwan,? tak pandai jage hati dan perasaan orang lain??? aku pernh berazam,aku nk wat kawan2 aku sayng kat aku, tp mlm ni aku mcm tesedar, aku masih lagi macm dlu? xde azam tu.. masih lgi menyakitkan ati kwan.. , bkan itu niatku, kadang2 aku xsedar kata-kata aku menyiggung perasaan kwanku, aku dah cube wat terbaik, aku dah ckup berhati2 mengeluarkan kata2...ape yg perlu aku lakukan lagi supaya kawan2 aku senang sewaktu bersamaku....aku ingt status aku skang ni, terlepas skit beban dari menjaga hati orang, xpe la, aku masih dalam cubaan wat tebaik, walaupun kadang2 aku kene berlakon, ntah la,aku memang cmni, susah nk jmpe kwan yg bleh trima kite seadanye.......

Ya Allah, yang Maha pengasih lagi MAHA penyayang, jika Hambamu ini tersalah Langkah, Tunjukkan aku Jalan Pulang, Jalan yang engkau redhai, jalan untuk menemui kebahagiaan yang hakiki. Amin....

4 comments on "aKu Xsuke...."

wann on January 7, 2009 at 10:49 PM said...

kita akan kuat lau kita yakin kita kuat..

p/s : masanya akan tiba jua..

ulfa on January 8, 2009 at 3:16 AM said...

dari dulu akak tunggu masenye, msih lagi xjumpa, akak tahu semakin bnyak tuhan beri kite ujian, semakin bnyak la tuhan sayang kat kite, doakn akak supaya dapat menempuh ujian yg telah diberikan sebelum menemui semua kegembiraan dan kebahgiaan...

farhanasumiran on January 10, 2009 at 9:49 PM said...

ulfa..klu aku ade wat ko trase,aku mnx maaf eh.....

ulfa on January 11, 2009 at 12:29 AM said...

eh, xde la aku nk terase kat ko pun fana, ok je sume,xpernh pun aku simpan dalm hati,huhuhu lex la...sume ok.